En ny kundetilfredshetsundersøkelse er nettopp blitt gjennomført av Epsi Norge, og den viser at mobilkundene er mer fornøyde enn noen gang. Studien forteller om en fremgang i kundetilfredsheten i både privat- og bedriftsmarkedet.
En ny kundetilfredshetsundersøkelse er nettopp blitt gjennomført av Epsi Norge, og den viser at mobilkundene er mer fornøyde enn noen gang. Studien forteller om en fremgang i kundetilfredsheten i både privat- og bedriftsmarkedet.

Kundene er mer fornøyd med mobilselskapene

Epsi Rating har nok en gang undersøkt kundeopplevelsen av mobilselskapene i Norge. Resultatene er stort sett oppløftende.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent


Vi har gått over til et nytt abonnementssystem.
Er du allerede abonnent, ber vi deg nullstille passordet ditt første gang du logger inn i det nye systemet
Trykk LOGG INN og GLEMT PASSORD


Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Gratis
prøve-
abonnement
1 mnd.

KJØP NÅ

Årlig abonnement
satt opp med kort
og faktura betalingsmetode
3995,- + mva.

KJØP NÅ