Som vi ser av dette reklamebildet - Telia trivs best i byen.
Som vi ser av dette reklamebildet - Telia trivs best i byen.

Tenk – i reklamen er Telia også på landet

Det er dårlig med priser å hente for selskaper i telebransjen. Da er det gledelig at Telia og byrået TRY har blitt prisbelønt med tredjeplass i Kreativ Forums kåring – Sølvpilen. Telia treffer da også blink i sin kampanje når de også lykkes å gi et helt feilaktig bilde av sin egentlige bysentriske natur.

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent


Vi har gått over til et nytt abonnementssystem.
Er du allerede abonnent, ber vi deg nullstille passordet ditt første gang du logger inn i det nye systemet
Trykk LOGG INN og GLEMT PASSORD


Et abonnement gir tilgang til alt innhold. Daglige nyhetsbrev på mail er inkludert i alle abonnement og vi har følgende tilbud

Gratis
prøve-
abonnement
14 dager.

KJØP NÅ

Årlig abonnement
3995,-

KJØP NÅ