Stein-Erik vellan i Terlia Norge taper kunder på alle hold, men veksten i bedriftsmarkedet gir glimrende økonomisk vekst.
Stein-Erik vellan i Terlia Norge taper kunder på alle hold, men veksten i bedriftsmarkedet gir glimrende økonomisk vekst.

Telia Norges to ansikter

Telia Norge viser glimrende økonomisk resultater for både 2023 som helhet og fjerde kvartal. Dette til tross for at de taper markedsandeler både på fast bredbånd, på TV-distribusjon og mobil. Siste kvartal mistet de 39 000 mobilkunder (17 000 korrigert for M2M). På fiber/HFC/FTB samlet fikk de på årsbasis 1000 færre kunder til tross for 4000 i vekst i fjerde kvartal. Telia forbedrer resultatene, men taper kunder.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent


Vi har gått over til et nytt abonnementssystem.
Er du allerede abonnent, ber vi deg nullstille passordet ditt første gang du logger inn i det nye systemet
Trykk LOGG INN og GLEMT PASSORD


Et abonnement gir tilgang til alt innhold. Daglige nyhetsbrev på mail er inkludert i alle abonnement og vi har følgende tilbud

Gratis
prøve-
abonnement
14 dager.

KJØP NÅ

Årlig abonnement
3995,-

KJØP NÅ