Telekommentar

Jon-Marius Bru i Experian tar til orde for økt bruk av kunstig intelligens og maskinlæring.
Jon-Marius Bru i Experian tar til orde for økt bruk av kunstig intelligens og maskinlæring.

Telekommentar: Derfor bør telekom satse på kunstig intelligens og maskinlæring

Flere i telekombransjen sliter med å inndrive forfalte betalinger på en effektiv måte. Inndrivingskostnadene øker eller holder seg stabile. Noe som er lite heldig for marginene. Utfordringer som kan løses med analyser, maskinlæring og kunstig intelligens.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent


Vi har gått over til et nytt abonnementssystem.
Er du allerede abonnent, ber vi deg nullstille passordet ditt første gang du logger inn i det nye systemet
Trykk LOGG INN og GLEMT PASSORD


Et abonnement gir tilgang til alt innhold. Daglige nyhetsbrev på mail er inkludert i alle abonnement og vi har følgende tilbud

Gratis
prøve-
abonnement
1 mnd.

KJØP NÅ

Årlig abonnement
satt opp med kort
og faktura betalingsmetode
3995,- + mva.

KJØP NÅ