Sigve Brekke leverer et sterkt konsernresultat, men mister kunder og taper markedsandeler i Norge
Sigve Brekke leverer et sterkt konsernresultat, men mister kunder og taper markedsandeler i Norge

Kundetap både i mobil og fast i Norge

Telenor fortsetter i andre kvartal i år å tape markedsandeler i Norge både på mobil og fast bredbånd. De mistet 5000 mobilkunder i kvartalet og 58 000 fra samme kvartal i fjor. De mistet 1000 bredbåndkunder i kvartalet og 15 000 på årsbasis og har nå 724 000 bredbåndkunder. Konsernet leverer resultater over forventningene til analytikerne.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent


Vi har gått over til et nytt abonnementssystem.
Er du allerede abonnent, ber vi deg nullstille passordet ditt første gang du logger inn i det nye systemet
Trykk LOGG INN og GLEMT PASSORD


Et abonnement gir tilgang til alt innhold. Daglige nyhetsbrev på mail er inkludert i alle abonnement og vi har følgende tilbud

Gratis
prøve-
abonnement
14 dager.

KJØP NÅ

Årlig abonnement
3995,-

KJØP NÅ