Noen operatører har utmerket seg og mottatt priser for god kundeservice, blant dem Sognenett.
Noen operatører har utmerket seg og mottatt priser for god kundeservice, blant dem Sognenett.

Kundene vil ha personlig kundeservice

Tele2 i Sverige har gjennomført en større undersøkelse om kundeservice som viser at sju av ti sluttkunder foretrekker personlig kontakt framfor AI eller chatrobot.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent


Vi har gått over til et nytt abonnementssystem.
Er du allerede abonnent, ber vi deg nullstille passordet ditt første gang du logger inn i det nye systemet
Trykk LOGG INN og GLEMT PASSORD


Et abonnement gir tilgang til alt innhold. Daglige nyhetsbrev på mail er inkludert i alle abonnement og vi har følgende tilbud

Gratis
prøve-
abonnement
14 dager.

KJØP NÅ

Årlig abonnement
3995,-

KJØP NÅ