Etter en krevende periode med pandemi, klarte mediene å hente inn igjen store deler av de tapte inntektene i 2021. (Foto Medietilsynet)
Etter en krevende periode med pandemi, klarte mediene å hente inn igjen store deler av de tapte inntektene i 2021. (Foto Medietilsynet)

Google og Facebook hentet 9,1 milliarder i Norge

Mediebedriftenes Landsforening (MBL) anslår at Facebook og Google hentet 9,1 milliarder kroner fra det norske reklamemarkedet i 2021, som er to milliarder kroner mer enn MBLs anslag for 2020.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent


Vi har gått over til et nytt abonnementssystem.
Er du allerede abonnent, ber vi deg nullstille passordet ditt første gang du logger inn i det nye systemet
Trykk LOGG INN og GLEMT PASSORD


Et abonnement gir tilgang til alt innhold. Daglige nyhetsbrev på mail er inkludert i alle abonnement og vi har følgende tilbud

Gratis
prøve-
abonnement
1 mnd.

KJØP NÅ

Årlig abonnement
satt opp med kort
og faktura betalingsmetode
3995,- + mva.

KJØP NÅ