TV-distribusjon fortsatt en gullgruve

TV-markedet er stabilt for distributørene selv om kundemassen totalt minsker.
TV-markedet er stabilt for distributørene selv om kundemassen totalt minsker.

Færre TV-abonnenter – større inntekter

For første gang går antall TV-abonnement markant ned. Siste år fram til juli var nedgangen i abonnement 29 000. Likevel økte omsetningen med 140 millioner i 1.halvår 2021 mot samme halvår i 2020.

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent


Vi har gått over til et nytt abonnementssystem.
Er du allerede abonnent, ber vi deg nullstille passordet ditt første gang du logger inn i det nye systemet
Trykk LOGG INN og GLEMT PASSORD


Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Gratis
prøve-
abonnement
1 mnd.

KJØP NÅ

Årlig abonnement
satt opp med kort
og faktura betalingsmetode
3995,- + mva.

KJØP NÅ