EPSI har nok engang kartlagt kundetilfredsstillelsen i de norske mobilmarkedet.
EPSI har nok engang kartlagt kundetilfredsstillelsen i de norske mobilmarkedet.

OneCall og Phonero best i EPSI undersøkelse

Hvor fornøyde er vi egentlig med disse tjenestene som mobilselskapene tilbyr? Svaret er at vi er mer tilfredse enn noen gang, og det er kundene til OneCall og Phonero som er aller mest fornøyde. EPSI Rating har i dag lagt frem resultatene fra en ny måling av kundeopplevelsen med mobilselskapene i Norge.

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent


Vi har gått over til et nytt abonnementssystem.
Er du allerede abonnent, ber vi deg nullstille passordet ditt første gang du logger inn i det nye systemet
Trykk LOGG INN og GLEMT PASSORD


Et abonnement gir tilgang til alt innhold. Daglige nyhetsbrev på mail er inkludert i alle abonnement og vi har følgende tilbud

Gratis
prøve-
abonnement
14 dager.

KJØP NÅ

Årlig abonnement
3995,-

KJØP NÅ